Wednesday, July 28, 2010

sad covered by happy

erm....baru blek from sunway pyramid....men ice skating...pnat gle bapak....kaki pon sakit gle.....tp hri ni mmg best sbb aku dpat men dgan kengkwan aku.....even dgan kwan yg aku x pnah kuar pun....tp entah la....sbb ape..entah la knpe...aku rase kengkdang yg aku ni x fair..x adil...aku mcam buat kwan aku yg sorang tu mcam tunggul...aku ckap ngan org len even aku nak gle ckap ngan die.....aku men skate ngan org len evn aku mmg nak sgt same2 men skate ngan die...aku sembang ngan org len even dlm hati aku aku nak sgt ckap2 ngan die....aku x tau ar..aku x tau....aku x tau knp...pastu tetibe ad org kasi msj.....suh bace satu msj yg x sepatutnye aku bace....................................................................................................aku x tau nak ckap ape..aku speechless...aku x tau...aku x tau nak wat pe...n skang aku sdih tgah fikir ap yg patut aku buat..aku x tau....patut la ad org ckap jgn suke2 sgt..nnti kte akan nangis............huh..da ar..pnat.....

No comments:

Post a Comment