Friday, June 11, 2010

friends..

kwan...kwan..kwan.....satu orang yg cukup penting dlam hidup aku..dlm hidup aku sbagai seorang yg hdup jauh dari keluarga..yg mgharapkan kasih dan syang dari orng...bukan bf jek...tp kwan....pelik...kengkdang kte gaduh ngan die bdasarkan sbb yg x dapat dhuraikan..yg x dapat dungkapkan..kengkdang ble kte terase hati, kte x penah luahkan or ckap kat die sbb kte x nak kecik kan hati die or makin buat kte rase marah..ego....satu perkataan yang mmg beraja dlam jiwa remaja skang nih...xleh lepas...xleh lekang..slalu jek menjadi kebanggaan yang dibangga-banggakan...satu emosi yang aku amat x suke..yang aku amat benci.........aku harap antara die dan aku xde ego....tp yang aku amat harapkn..adalh untuk die tau bahawa aku amat menyayangi mu...Ya Allah, sesungguhnya Kau Maha Pengasih dan Maha Penyayang..jadikan hati aku ini tetap menyayangi Mu dan rakan-rakan ku..x pernah aku terlntas untuk menyakiti hati mereka...sesungguhnya aku ini hambaMU yang amt menurut kata hati dan tidak matang dlam mlakukan sesuatu............amin....

No comments:

Post a Comment